İzmir Haber Postası
"Ege'nin kalbinden en doğru, en bağımsız ve en güncel yerel haber derlemesi"
Erman Toroğlu’ndan bomba iddia! Kadroyu Montella değil, Hakan Çalhanoğlu kurdu
Usta yorumcu Erman Toroğlu, Sözcü TV ekranlarında A Milli Takım ve TFF yönetimini topa tuttu! İbrahim Hacıosmanoğlu'nun hesap vermesi gerektiğini belirten Toroğlu; 11 kişilik heyetin Arizona kampı fiyaskosunu, Vincenzo Montella'nın Hakan Çalhanoğlu karşısında otoritesini nasıl kaybettiğini ve genç yıldız Arda Güler'in takıma nasıl tepki gösterdiğin...
Tümü Kategorisi Akışı
40 Haber Listeleniyor
SporMahmut Uslu ve Barış Göktürk, Yüksel Yıldırım'la kavgaya tutuştu: 'Seni buraya gömerim'
Kulüpler Birliği Vakfı toplantısında Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım ve Fenerbahçe Genel Sekreteri Mahmut Uslu ile Fenerbahçe Başkanvekili Barış Göktürk arasında hakaret ve tehditlerin havada uçuştuğu bir tartışma yaşandı. Serdal Adalı, Ertuğrul Doğan ve Abdullah Kavukcu araya girerek tansiyonu düşürdü. Bugün Beşiktaş'taki bir otelde başta 'yabancı kuralı' ve 'yayın gelirlerini' tartışmak üzere bir araya gelen Kulüpler Birliği Vakfı toplantısında çok sert bir kavga yaşandı. Başrolünde Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım ve Fenerbahçe Başkanvekili Barış Göktürk'ün bulunduğu kavgada; Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı, Kulüpler Birliği Vakfı ve Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, Galatasaray Başkanvekili Abdullah Kavukcu araya girerek tansiyonu düşürdü. Yağız Sabuncuoğlu'nun haberine göre tartışma, Yüksel Yıldırım'ın "Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş... Devletten bedava arsa alıp bu arsaları satarak dünya para kazanıyorsunuz" sözleriyle başladı. Ardından Fenerbahçe Başkanvekili Barış Göktürk ve Fenerbahçe Genel Sekreteri Mahmut Uslu'nun verdiği yanıtlarla gelişen diyalog şöyle: Mahmut Uslu: "Biz devletten bedava arsa almadık. Bizi Galatasaray ile karıştırma." Yüksel Yıldırım: "Burası Kanarya Severler Derneği değil. Haddinizi bileceksiniz." "HERKESİN İÇİNDE AĞZINI BURNUNU KIRARIM" Barış Göktürk: "Senden yaşça büyük biriyle terbiyeli konuş. Bugüne kadar seni hiç dövmemişler. Seni burada herkesin içinde döverim. Ağzını burnunu kırarım." Yüksel Yıldırım bu ifadelerin ardından Göktürk'e cevap verdi ve tartışma bir anda alevlendi. Barış Göktürk: "Ben de Sivaslıyım. Oğlum de Amerikalı. Ama senin gibi devşirme değilim. Babamın adı da Yüksel ama senin gibi devşirme değil. Terbiyeli ol yoksa seni buraya gömerim." Yağız Sabuncuoğlu'nun paylaştıktan kısa süre sonra sosyal medya hesabından kaldırdığı gönderi şöyle: İlginizi Çekebilir ‘Liyakatsizler!’
SporArda Güler'e Real Madrid'den müjdeli haber
Real Madrid'de Nico Paz ile ilgili karar verildi... Arda Güler, oyun sürelerini garanti altına aldığı Madrid devinde yeniden bir forma rekabetine girmekten kurtuldu... Teknik direktörlük koltuğuna Jose Mourinho'nun geçtiği Real Madrid'de, Como'da oynayan Arjantinli 10 numara Nico Paz'ın 9 milyon euroluk geri alma opsiyonunun kullanılması, Arda Güler için yeniden bir forma savaşı niteliği taşıyordu. Ancak Tangocu futbolcunun, bu sezona da İtalyan ekibinde devam edeceği ve gelecek sene Madrid devine katılacağı öğrenildi. İspanyol basınından Marca'da yer alan habere göre Mourinho'nun isteği doğrultusunda Real Madrid ve Como arasında gerçekleştirilen görüşmelerden sonuç çıktı. Arda Güler ile yaşıt olan ve forma rekabetine girmesi beklenen Tangocu 10 numaranın, bir sene daha İtalyan ekibinde kalmasına karar verildi. KARARDA KENDİ TERCİHİ ETKİLİ OLDU Öte yandan haberde; iki kulübün arasında yeni bir mutabakata vardığı ve bu anlaşmaya göre Como'nun, Nico Paz'ın Real Madrid'de bulunan "geri alma" opsiyonunu kaldırtmak istemesi halinde 60 milyon euro ödemesine karar verildi. Haberde ayrıca gelinen noktada Arjantinli futbolcunun da futbolunu geliştirmek için Como'da kalma kararının da etkili olduğu, Real Madrid'in de buna saygı duyduğu ifade edildi. Geçen sezon Como formasıyla 40 maçta 13 gol ve 7 asistlik performans sergileyen Nico Paz'ın, Real Madrid'e dönmesi halinde Eflatun-Beyazlılardaki yerini garanti altına alan Arda Güler ile yeniden forma rekabetine girmesi bekleniyordu. İlginizi Çekebilir ‘Liyakatsizler!’
SporKonvoyla gittiler, sessiz sedasız geldiler! A Milli Takım yurda döndü
2026 FIFA Dünya Kupası’na grup aşamasında veda eden A Milli Takım, ABD maçının ardından İstanbul Havalimanına geldi. Dünya Kupası’na yüzlerce araç eşliğinde uğurlanan millileri, havalimanında kimse karşılamadı, alınan güvenlik önlemleri ise dikkat çekti. 2026 FIFA Dünya Kupası macerası kısa süren Türkiye, yurda döndü. Dünya Kupası D Grubu'nda yer alan ay-yıldızlı ekip, üçüncü ve son maçında ABD'yi 3-2 yendiği müsabakanın ardından Los Angeles'ten hareket eden özel uçakla İstanbul Havalimanı'na ulaştı. Genel Havacılık Terminali'nden çıkan A Milli Takım kafilesinde Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu da yer aldı. A Milli Takım, güvenlik önlemleri eşliğinde havalimanından ayrıldı. KONVOYLA GİTTİLER Dünya Kupası için ABD’ye giderken A Milli Takım için hazırlanan konvoy çok konuşulmuştu. Üçüncü köprü bir yönü trafiğe kapatılırken, yüzlerce araç A Milli Takım’ın kafilesine eşlik etmişti. Milliler yurda dönüşünde kimsenin gelmemesi ve alınan güvenlik önlemleri ise dikkat çekti. İlginizi Çekebilir ‘Liyakatsizler!’
SporYabancı kuralının değişmesi için resmi görüşme
Kulüpler Birliği Vakfı Başkanı Ertuğrul Doğan, yabancı kuralının değişmesi için Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile görüşeceklerini söyledi. Kulüpler Birliği Vakfı ve Trabzonspor Kulübü Başkanı Ertuğrul Doğan, Beşiktaş'taki bir otelde gerçekleştirilen Kulüpler Birliği Vakfı toplantısının ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. A Milli Futbol Takımı'nın durumunu değerlendirerek sözlerine başlayan Ertuğrul Doğan "Yıllar sonra gidilen bir Dünya Kupası var. UEFA Uluslar A Ligi'ne yükselen bir milli takım var. Hepimizin gönlünden daha iyi sonuçlar almak geçti. Milli oyuncularımız da bunu herkesten çok istedi. Federasyon başkanımız ve hocamız Vincenzo Montella da bunu istedi. Bu arkadaşlarımızın eksikleri, hataları var mıdır? Muhakkak olabilir. Hepimizin olduğu gibi onların da olabilir. Hocamızın ve yönetimin hatası olabilir ama herkesin niyeti iyi. Herkes Türkiye için oradaydı" ifadelerini kullandı. "HEPSİ ÇOK DEĞERLİ ÇOCUKLAR" Futbolun içinde olan herkesin eleştiriye açık olması gerektiğini aktaran Doğan, "Bu arkadaşlarımıza yapılan hakaretler, küfürler, tehditler, bize yakışmıyor. Türk'ün Türk'ten başka dostu da yok. Bu arkadaşlarımızın hepsi çok değerli çocuklardır. Hataları olabilir, eksikleri olabilir ama çok değerli insanlardır. Milli formayı terletiyorlar. Bu arkadaşlarımıza lütfen daha dikkatli yaklaşalım." diye konuştu. Ertuğrul Doğan, Kulüpler Birliği Vakfı olarak amatör branşlara destek vermek istediklerini belirterek, şunları söyledi: "Sayın Cumhurbaşkanımızın desteğiyle beraber vergilerden alınan tutarın özellikle amatör branşlarda kullanılması konusu çok önemli bir hale geldi. Özellikle büyük kulüplerimizin tamamı bundan ciddi olarak faydalanıyor. Altyapı, akademi ve amatör branşlar, buradan gelen gelir kalemleriyle hızla büyüyor ve önemli başarılar elde ediyor. 1 Ocak 2026 tarihinde ilk tebliğ yayımlandı. Bu yüzde 100'lük oran yüzde 75'e düşürüldü. Bu kulüpler için ciddi bir gelir kaybıydı ama sonra da bu oran yüzde 50'ye düşürüldü. Önümüzdeki günlerde Hazine ve Maliye Bakanımızla görüşmek için bir heyet oluşturacağız. Heyet olarak gidip bunun düzeltilmesini talep edeceğiz. Çünkü buradan gelen paranın tamamı zaten kontrollü bir şekilde amatör branşlara ve akademiye ayrılıyor." "KULÜPLER YABANCI KURALINDAN MEMNUN DEĞİL" Ertuğrul Doğan, kulüplerin yabancı futbolcu kuralından memnun olmadığını dile getirdi. Kulüplerin yabancı kuralı konusunda hassasiyeti olduğunu aktaran Doğan, "Kulüpler bu yabancı kuralından memnun değil. WhatsApp grubumuzda bu konuda ekibimiz çalışma yapacak. Kulüplerin görüşlerini alacağız. Federasyonumuzun verdiği bir karar var. Bu kararı saygıyla karşılıyoruz ama hiçbir şey değişmez değildir. Yani o zamanki şartlar itibarıyla bu belki uygundu ama şu anda kulüplerimizden gelen haklı talepler var. Bunların hepsini federasyonumuzla paylaşacağız ve bu konuda kendilerinden yardım isteyeceğiz." diye konuştu. Doğan, yabancı sayısı konusunda federasyon ile kulüpleri ortak noktada buluşturmak istediklerini belirterek, "Biz daha önce federasyonumuza kuralın 12+5 olması için yazı yazmıştık. Elimizde bir sürü oyuncu var, bu oyuncuları göndermek ciddi problem ve maliyet. Trabzonspor Kulübü olarak biz buna hazırız ama diğer kulüplerimiz hazır olmayabilir. Buraya da bir itirazımız yok. Genç ve iyi oyunculara yöneldiğiniz zaman çok ciddi bütçelerle karşılaşmaya başlıyorsunuz. Bu konuda da kulüplerimizin hakkı var. Federasyon başkanımız dönünce içimizde bir kurul oluşturarak kendisini ziyaret edeceğiz." şeklinde konuştu. Doğan, naklen yayın geliri konusunda sıkıntı yaşadıklarını dile getirerek, sözlerini şöyle sürdürdü: "Bir zamanlar 500 milyon dolarlık naklen yayın geliri, şu anda 185 milyon dolar civarlarında. Ciddi bir düşüş söz konusu. Burada bulunan kulüplerin tamamı, Türk futbolunun değerinin bu olduğunu düşünmüyor ve buna inanmıyor. Naklen yayın gelirinin 500 milyon dolar seviyelerine gelmesi konusunda ısrarcı olacağız ve bu konuda direteceğiz. Naklen yayın gelirleri ortada, diğer gelirler ortada, sponsorluk gelirleri ortada. Kulüplerin dayanacak gücü kalmadı. Özellikle Anadolu kulüpleri çok ciddi sıkıntı çekiyor. Artan vergilerle karşı karşıyayız. Herkesin niyeti iyi, herkes ülkeye faydalı olmak istiyor. Herkes şehrine faydalı olmak istiyor ama bu şartlarda çalışmak, bunları başarmak gerçekten imkansıza yakın."
SporVedat Muriqi'den Fenerbahçe'ye transfer itirafı
Fenerbahçe'nin yeni transferi Vedat Muriqi, Sarı-Lacivertli kulübe transfer sürecine ilişkin açıklamalarda bulundu. FB TV'ye konuşan Vedat Muriqi, Sarı-Lacivertli renklere yeniden kavuşmanın mutluluğunu yaşadığını belirtti. Transferi için emek verenlere teşekkür eden tecrübeli futbolcu, "Çok mutluyum. Burada olmak gurur verici. Burayı özlediğimi biliyordum ama ne kadar çok özlediğimi şimdi anladım. Yine bana bu büyük kulüpte sağ olsun fırsat verdiler. Gittiğimden beri sürekli takip ediyorum, uzakta da olsam işlerin içerisindeyim. Sanki hiç gitmemiş gibiyim. Bu büyük kulüp başka yerde yok. Avrupa'da fırsat buldum, tecrübelendim ama gerçekten Fenerbahçemizin büyüklüğü başka" ifadelerini kullandı. TRANSFER SÜRECİNİ ADIM ADIM ANLATTI Vedat Muric, transfer sürecine ilişkin şunları aktardı: "Ocak ayında ilk iletişim oldu. Sezon başlarken Mirsad Türkcan beni aradı, Oğuz Çetin benimle iletişime geçti. Ben de 'Hemen' dedim. 'Lig bitti, istersen tatil yap' dedi ama ben 'Siz anlaşın tatili sonra yaparız o önemli değil' dedim. Fırsat gelmiş ve ayrılacağım da kesin, diğer takımlar fazla işleri karıştırmadan biz hemen anlaşalım. Artık 25 yaşındaki Vedat yok, daha tecrübeli Vedat var. Ama 25 yaşından çok daha istekli bir Vedat var. Aradıklarında tabii ki sevgili eşim ile beraberdik, ona anlattım. O da çok mutlu oldu çünkü büyük Fenerbahçeli. Bütün aile Fenerbahçeli ama eşimin ayrı bir Fenerbahçe sevgisi var. O da çok mutlu oldu, hemen 'Tamam, yaparız' dedi. Hatta bir yandan 'Bakalım, nerede duracağız, ne edeceğiz?' diye araştırmaya başladı. Ben de 'Bir dur, konuştuk, kulüpler anlaşsın' dedim. Ama çok mutlu oldu, ailecek çok mutlu olduk. O yüzden süreçte ilk onu aramıştım." İSMAİL KARTAL SÖZLERİ Kosovalı futbolcu, teknik direktör İsmail Kartal ile ilgili, "Hocamızın yanılmıyorsam dördüncü dönemi oluyor. Artık kulübün sembol isimlerinden biri, hatta en başında da gelebilir diyebilirim. Ne zaman geldiyse aynı performansı, aynı isteği, aynı oyunu ve aynı arzuyla hem taraftara keyifli oyun deneyimi sundu hem de puan olarak artısını yaptı. İsmail hocanın son dönemlerde ulaştığı bu puana başka bir hoca ulaşmadı diye biliyorum. Onun önderliğinde bu yıl inşallah hedefimiz olan şampiyonluğa ulaşacağız" değerlendirmesinde bulundu. Fenerbahçe'den hiç ayrılmamış gibi hissettiğini anlatan Muriqi, şampiyonluk için elinden geleni yapacağının sözünü verdi. Taraftarların her zaman takımı desteklediğine değinen golcü oyuncu, heyecanlı olduğunu ve Kadıköy atmosferini özlediğini sözlerine ekledi.
GenelNazilli'de ormanda ateş yakma yasağına uymayan 18 kişiye idari işlem yapıldı
Aydın'ın Nazilli ilçesinde, Valiliğin kararı neticesinde 1 Haziran ile 31 Ekim tarihleri arasında ormanlık alanlarda ve yangın riski bulunan bölgelerde ateş yakılması yasağına uymayan 18 kişi hakkında...Devamı için tıklayınız
İzmir Haber Postası Künyesi
"İmbattan gelen bağımsız ses"
Kordon Bülteni'ne Kaydolun!
İzmir gündemini, haftalık kültür-sanat ajandalarını ve özel İzmir söyleşilerini kaçırmayın.
