Ana Sayfaya DönSpor Haberleri
İzmir Haber Merkezi Özel Haber
26 Haziran 2026 21:43

Konvoyla gittiler, sessiz sedasız geldiler! A Milli Takım yurda döndü

Konvoyla gittiler, sessiz sedasız geldiler! A Milli Takım yurda döndü

2026 FIFA Dünya Kupası’na grup aşamasında veda eden A Milli Takım, ABD maçının ardından İstanbul Havalimanına geldi. Dünya Kupası’na yüzlerce araç eşliğinde uğurlanan millileri, havalimanında kimse karşılamadı, alınan güvenlik önlemleri ise dikkat çekti. 2026 FIFA Dünya Kupası macerası kısa süren Türkiye, yurda döndü. Dünya Kupası D Grubu'nda yer alan ay-yıldızlı ekip, üçüncü ve son maçında ABD'yi 3-2 yendiği müsabakanın ardından Los Angeles'ten hareket eden özel uçakla İstanbul Havalimanı'na ulaştı. Genel Havacılık Terminali'nden çıkan A Milli Takım kafilesinde Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu da yer aldı. A Milli Takım, güvenlik önlemleri eşliğinde havalimanından ayrıldı. KONVOYLA GİTTİLER Dünya Kupası için ABD’ye giderken A Milli Takım için hazırlanan konvoy çok konuşulmuştu. Üçüncü köprü bir yönü trafiğe kapatılırken, yüzlerce araç A Milli Takım’ın kafilesine eşlik etmişti. Milliler yurda dönüşünde kimsenin gelmemesi ve alınan güvenlik önlemleri ise dikkat çekti. İlginizi Çekebilir ‘Liyakatsizler!’

İlgili Haberler